BluePink BluePink
XHost
Gazduire site-uri web nelimitata ca spatiu si trafic lunar la doar 15 eur / an. Inregistrare domenii .ro .com .net .org .info .biz .com.ro .org.ro la preturi preferentiale. Pentru oferta detaliata accesati site-ul BluePink
>

Chingi de ancorare
chinga de ancoraj
chinga de ancoraj
Chingile se fabrica in atelierele noastre la orice lungime solicitata, putind fi
livrate imediat.                                         
Chingile de ancoraj se fabrica in doua variante constructive
* Cu cirlige la  ambele capete (hh): compusa dintr-o portiune de chinga
scurta (0,5m la un capat cu clichet si la celalalt capat un cirlig) si o
portiune de chinga de      lungime mai         mare (3-12 m care are la un
capat un cirlig).                                             
* Fara cirlige  (hn): chinga are la un capat clichetul  (lungime 3-12m
La varianta cu cirlige incarcatura se leaga prin agatarea acestora de
platforma si tensionarea cu mecanismul clichet.                                           
           
La varianta fara cirlige chinga inconjoara incarcatura si capatul liber intra
in mecanismul clichet cu care se tensioneaza
Tip
Latime
mm
Rezistenta la rupere daN
Rezistenta
nominala de
tensionare
daN
Lungime
brat/diametru
ax mm
Lungime
m
25hh
25
500
1000
100
120/16
5
35hh
35
2000
4000
350
130/17
6
50hh
50
4000
8000
550
230/27
8
50/5hh
50
5000
10000
550
230/27
8
75 hh
75
10000
20000
700
325/34
8
Exemplu de comanda: de exemplu chinga cu rezistenta de rupere de 4 t, lungime de 10 m cu cirlige la ambele capete se
codifica dupa cum    urmeaza: < 50 hh  10 m   >.Fiind producatori suntem in masura sa le producem la lungimile solicitate.       
          

PRINCIPII DE BAZA IN TRANSPORT                        
Caracteristicile incarcaturilor determina tipul si platforma vehicolului care va efectua transportul.                        
Viteza de deplasare se stabileste in functie de trafic, carosabil, incarcatura si caracteristicile autovehicolului.                     
Incarcatura se dispune astfel, incit centrul de greutate al acesteia sa se plaseze pe axul longitudinal al autovehicolului.
Centrul de greutate al   incarcaturii trebuie sa se situeze cit mai aproape de calea de rulare.                    
Greutatea se amplaseaza in asa fel incit, tinind cont de posibilitatea descarcarii in mai multe etape, sarcina pe osie sa ramina
uniforma. Se evita  asezarea incarcaturii in asa fel incit greutatea acesteia sa se concentreze intr-un anumit           punct.     

EVITAREA DETERIORARII INCARCATURII PE TIMPUL TRANSPORTULUI                        
Asezarea marfurilor in interiorul mijlocului de transport se realizeaza in asa fel incit in conditii normale de transport aceasta sa
nu alunece si sa nu                         
se rastoarne in nici o imprejurare. Pe linga principiile enumerate, sunt considerate conditii normale de transport si frinarea
brusca sau denivelarile soselei.                        
DIN ACESTE CAUZE  SE IMPUNE  ASIGURAREA SI FIXAREA  INCARCATURII!                        

Practica a evidentiat doua moduri de asigurare. stabilirea modului de asigurare a incarcaturii la transport este importanta
pentru  evidentierea                         
parametrilor tehnici corespunzatori.        

1.Asigurare prin fixare.                        
Peste incarcatura si tensionat.                        
Prin tensionarea chingii de ancoraj  se mareste forta de frecare datorata presarii incarcaturii pe suprafata de sprijin,  in acest
caz factorul important este forta cu care se tensioneaza chinga.                           
Punctele de ancorare ale incarcaturii se leaga de punctele fixe ale platformei.                        

2. Asigurare prin ancorare.                        
In acest caz rolul important este jucat de rezistenta la rupere a chingii de ancorare si nu de forta de tensionare a chingii.          
              
De regula se utilizeaza prima varianta de asigurare a incarcaturii.                        
Benzi din poliester pentru ancorare                        

Dispozitive de tensionare:                                 
utilizare         usoara, greutate mica                 
utilizare          orizontala si verticala                
pentru fiecare         latime de banda exista un tip aferent                 
capacitate de         tensionare ridicata                        
Cu ajutorul agrafelor metalice se va tensiona usor, atat manual cat si cu dispozitiv.                                        
Benzile sanderband refolosibile, permit utilizatorului protejarea marfurilor la transport, prin capacitatea de adaptare la
orice forma a coletului .                                        
(circular, dreptunghiular, neregulat)                                        
Avantajele benzilor sanderband:                                         
la tensionare         apare o intindere elastica de 4-5%, fata de intinderea de 0% a benzilor de otel. Prin aceasta socurile
dinamice din timpul transportului sunt                         
preluate nu   numai de rezistenta propriu-zisa ci si de elasticitatea benzii.                         
daca sarcina se     micsoreaza in dimensiuni (ex. lemnul se usuca) banda ramane tensionata                         
daca       micsorarea este foarte mare, se poate proceda la retensionarea benzii, ceea ce nu este posibil la benzile de
otel                         
muchiile  benzilor de otel prezinta pericol de taiere, iar la ruperea benzii, poate lovi. Benzile sander nu taie.                      
nu ruginesc, nu zgarie marfa, nu lasa urme                        
greutatea .        proprie este mai mica decat la benzile de otel. Un sul inseamna de 3-4 ori mai multa banda sander si
totusi, greutatea este jumatate din greutatea      benzii de otel                   

Tare ca otelul!                                        
Benzile sander sunt fabricate din fibre de poliester de mare rezistenta, rezistenta la rupere este intre 400 si 3500 kg.
(La aceasi rezistenta de                                         
rupere, banda de otel este de 6 ori mai grea.)                                        
sistemul de ambalare consta din urmatoarele elemente:                                         
banda de ambalat                         
agrafele                                 
dispozitiv de   tensionare                         
tambur pentru  sustinere sul         
Tip
Culoare
Latime
mm
Rezistenta
la rupere
daN
Lungime
sul m
Tip agrafa
KB 300
galben
9
300
2000
MS 400
KB 400
galben
12
400
1500
MS 400
KB 500
galben
15
500
1200
MS 500
KB 750
galben
17
750
700
MS 750
KB 1000
galben
22
1000
500
MS 1000
KB 1400
galben
31
1400
150
MS 1400
KB 2000
galben
38
2000
100
MS 2000
Dispozitiv de ancorare cu lant tip RLS           
Se utilizeaza la ancorarea sarcinilor grele .Avantajul fata de chingile de ancoraj este constructia robusta si alungirea la tensionare
Denumire
Lungime de baza m
Forta de
tensionare
admisa daN
RLS 6
3.5
2000
RLS 8
3.5
4000
RLS 10
3.5
6400
RLS 13
3.5
10000
exemple de ancoraj
dispozitiv de ancorare cu lant